Vanliga frågor

Vad är den genomsnittliga leveranstiden?

Den genomsnittliga leveranstiden är 8-15 arbetsdagar. Vi säljer över hela världen så leveranstiden kan variera beroende på vilket land du befinner dig i.

 

Den förväntade leveranstiden har gått ut, var är min beställning?

I 99 % av fallen levereras beställningar inom den förväntade leveranstiden. Tyvärr kan det ibland hända att en beställning försenas i leveransprocessen. Om så är fallet kan du spåra ditt paket, och du kan se om paketet har blivit oavsiktligt försenat. Har du inte fått något 3 dagar efter den förväntade leveranstiden? Kontakta oss på info@mokosa.se.

 

Jag saknar ett antal produkter i min beställning, hur är detta möjligt?

Eftersom vi arbetar med olika leverantörer kan produkterna levereras separat. Om produkter saknas i din beställning får du dem vanligtvis efter 2-3 dagar. Vi ber om ursäkt för olägenheterna.

 

Vad är fraktkostnaderna?

Vi på Mokosa tar hand om fraktkostnaderna för din beställning. Detta för att erbjuda dig lite extra service. Fraktkostnaderna är därför gratis.

 

Jag är inte nöjd med min beställning, kan jag returnera den?

Ja, du kan returnera produkten till oss inom 14 dagar efter mottagandet. Vi återbetalar sedan din betalning inom 5 dagar efter att vi mottagit returen. Detta kan göras genom att skicka ett e-postmeddelande till info@mokosa.se.

 

Jag vill returnera en artikel, vad ska jag göra?

Om du inte är nöjd med din beställning kan du byta eller returnera den inom 14 dagar efter mottagandet. Produkterna måste returneras i originalskick och med etiketter och etiketter. Produkten får inte innehålla några spår av användning.

En retursändning måste alltid åtföljas av en Track & Trace-kod. Avsändaren är alltid ansvarig för frakten. Om vi har mottagit de varor som du har returnerat ser vi till att köpesumman finns på ditt konto inom fem dagar. Skicka ett e-postmeddelande till info@mokosa.se om returen så får du en returblankett av oss.

 

Var hittar jag min Track and Trace-kod?

På den här sidan kan du ange din e-postadress och ditt ordernummer för att spåra din beställning.

 

Track and Trace-koden ger ingen information, hur är detta möjligt?

Spårningsinformationen kommer att vara tillgänglig från det ögonblick då din beställning har skickats. Observera att det kan förekomma en viss fördröjning däremellan.